Pages

Gornji oglas

Sunday, September 16, 2012

Adidas // Jeremy Scott

  
 
Adidas Originals Hawaiian Sweat Pants by Jeremy Scott, bacak boyunca yer alan sevimli Hawai çiçek deseni ve 80'lerin video oyunlarından esinlenen eğlenceli adidas grafiği ile partiye hareket katıyor. Eşofman altı, dar ve konforlu bir kesime sahip.
 
 
Bu eşofman altını Naz* la beraber Palladium'da gezerken keşfettik, ikimizde bayıldık..
Biran önce almak istiyorum...
Hem rengi hem de desenleri insana acayip bir enerji veriyor...
 
 
 
 
Ben Adidas için Jeremy Scott 'un bu cıvıl cıvıl tasarımlarına bayıldım...
 
 
 
 
 
Bu montu ben Nicki Minaj'da daha çok beğendim :))
 
Onu ilerleyen fotolarda göreceksiniz...
 
 
Bu tuğla deseni yada klavye gibi olan takım da eğlenceli olmuş :)
 
 
 
 
 
Bu kelebek kanadı gibi olan sweat farklı tarzları sevenler için oldukça ideal bir parça..
 
 
 
 
 
 
Tasarımlarında doğadan ve hayvan desenlerinden de ilham alan Jeremy, aynı zamanda eğlenceli bir yaratım gücüne sahip...


Evet aşkım Nicky'yi eklemeden geçemezdim tabiki ve Jeremy Scott ikisine de bayılıyorum..

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Bu scary movie maskeli sweate  bayıldım...
 
 
 

 
adidas Originals by Jeremy Scott Fall/Winter 2012 lookbook
 
Devamı için Adidas mağazalarına go :))
 
Ed@
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.