Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 5, 2012

Naz* ikinci dogumgunu hediyesini de kapti :)))


Dogum gunum gelmeden (ki haberiniz olsun : 7 Eylul :)
hediyelerimi almaya basladim :))
Forumdaydim bugun..Temizocak'ta birer domates corbasi ictikten sonra 
sooyyyle bi ne var ne yok bakayim dedim..Yeni sezon urunleri gozden kacirmayalim..


Zara'da ustume cuk oturan (bu tabiri kim bulmus ya :D )
rengi tenime acccaayip yakisan bir elbise denedim...Vveeee
cok hizli bir sekilde , hediye paketi halinde kollarimin arasindaydi !..
Tesekkur ederim :)


Sanki fazla True Blood izlemekten gozlerim
vampir gozu rengini almis :DD



Mutluluk :))) 


Eve donunce oje ve ayakkabi fotosunu unuttugumu farkettim..
Hemen is basa dustu:



Ayakkabi-Canta / Shoes-Bag : Nine West
Tshirt / Tee : Pull and Bear
Pantolon / Pants : Mango
Kolye / Necklace : Koton

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.