Pages

Gornji oglas

Friday, September 7, 2012

MANGO Defilesi Davetlileri !

Dünden beri beni bu post için o kadar sıkıştırıyorsunuz ki yapayım da rahatlayım ! Şakaaa :) En az bende sizler kadar heyecanlıydım :)

Peşinen söyliyim Mango Defilesi davetlileri içinde çok şık bulduğum ayılıp bayıldığım kimse olmadı. Ama elbette şıklarımız yok değil. İşin tuhafı cadı kazanlık kimsenin olmaması. Aslında aldığım duyumlara göre Gönül Yazar ve Arte Tahir aday olabilirlermiş ama ne yazık ki görselleri yok :(



İlk olarak uzun zamandır göremediğimiz Etel Baler ile başlamak istiyorum. Şık olması için tüvit bir etek ve güzel beyaz bir bluz yetmiş. Çantasını merak eden okuyucularım dünden beri bendenizi mail yağmuruna tutuyor. Kendileri bir Chanel Boy olurlar. Formu, zincirleri ve tokasıyla ben bir Chanel Boy 'um diye bas bas bağırıyor. Çantası kıyafetiyle çok yakışmış. 2.55 'lerden gına gelmiş bünyeme bu model ilaç gibi ! Saç modelini çok beğendim. Yüzüklerine ise ba-yıl-dım ! Göz makyajı gözleri renkli olunca biraz fazla geldi ama baştan aşağı kıyafetine o kadar yerinde bir dinamizm katmış ki oralı bile olmadım :) Kısaca Etel Baler gecenin en şık isimlerinden.



Feryal Gülman iddialı bir Victoria Beckham ile. Vücut hatları çok iyi. Doğal olarak elbiseyi hem başarıyla taşımış hem de güzel doldurmuş. Çünkü kıvrımlı ve fit kadınların bu elbiseleri her zaman daha iyi taşıdığını düşünüyorum. Saçındaki farklı tonajlar dikkatimi çekti. Belli ki geçiş döneminde. Bir iki hafta sonra bildiğimiz alıştığımız tonunu görürüz. Aksesuarları çok iyi.



Esra Oflaz Güvenkaya 'nın Stella McCartney elbisesini sevmedim. Lakin elbisesini ne kadar beğenmediysem Miu Miu ayakkabılarına da bir kadar bayıldım !





Hande Acar ve kendisinden bile ünlü dudaklarını görüyorsunuz. Neyseki saçları abartılı değil. Çok yakışmış. Ama uçlarda gördüğüm siyahlık saçı mı yoksa sallantılı bir küpemi anlayamadım orası ayrı :) Pembe elbisesi çok yakışmış beğendim. Christian Louboutin ayakkabıları benim tarzım olmasa da en azından eğlencelik. Ama genel görünümü ne yazık ki hala abartılı ve assolistvari. Zaten durum Selin İmer 'in yanında ne kadar sade kalmasından belli :)

Selin İmer makyaj işini biraz olsun azalttı ama saçları hala vahim. Halbuki kısaltıp modern bir form yakalasa ne kadar güzel olur. Genel olarak kıyafeti ve aksesuarlarıyla hoş bir görüntü içinde.



Harika Güral 'da epey abartılı. Tarzı spor desem o makyaj ve saçla diyemiyorum. Klasik desem o fena jean ile hiç diyemiyorum. Yani kıyafetinin neresinden tutacağımı bilemiyorum kayboldum :)



İdil Unan 'ı ilk bakışta Eda Taşpınar sandım. İdil Unan 'ın tarzını beğenirim. Genelde abartısız giyinir. Abartsa da abartmış gibi görünmez. Özellikle ayakkabı seçimlerini çok beğenirim. Bu kadar beğenmeme rağmen sanırım kendisini ilk kez konu ediyorum. Elbisesi çok şık ve çok yakışmış. Elindekinin şal olduğunu düşünürsek dore elbiseye gümüş ton eşleştirmesini sevdim. Stilettoları çok zarif. Saçı ve makyajı güzel. Kolyeler ise ayrı bir güzellikte.



Charlie Chaplin 'in torunu Kiera Chaplin. I-ıh sevmedim. Çok kırmızı kırmızı reklam panosu gibi geldi bir anda. Onur konuğu olsada kıyafeti bir defile için fazla abartılı.




Melis Murathanoğlu bir diğer makyaj kurbanımız. Kıyafetini özellikle ceketini çok beğensem de öylesine fena bir göz makyajı yapmış ki şaştım kaldım. Ceket tek başına nefis bir parça !! Jimmy Choo 'nun kapsül koleksiyonundan Faye model stilettolar hoş ama bu kombinle nedense olmamış olamamış !



Dikkat ediyorum da Melis Postoğlu ve Burak Hatipoğlu çifti hep aynı pozu veriyorlar. Aynı bele sarılış ve hep aynı yöne yandan duruş. Bir havaya kalkan bacak eksik o kadar :) Herve Leger siyah elbiseyi güzel taşımış. Yanılmıyorsam aynı elbiseyi Ayşe Kucuroğlu 'da giymişti. Melis Postoğlu fiziğinin avantajıyla giydiğini yakıştırmasını bilen yeni isimlerden.



Rita Fink 'i şiddetle es geçmek istiyorum. Saçının rengi, makyajı ve kıyafetinin salaşlığı çok rahatsız edici.



Belma Simavi ile aşık atacak biri varsa o da Sema Basa 'dır. Saçı sanki peruk gibi her daim aynı formda. Eminim o kahküllerin sayısı bile vardır. Benim saydığıma göre 20 parça kahkül olmalı. Neyse bu sefer göz farının içini doldurmuş :) Mısır kraliçesi Nefertiti tarzı kolyesi epey dikkat çekici. Elbisesiyle fena durmamış. Ama böylesi bir kolyeye alakasız bir küpe taktınız mı bittiniz demektir. Daha ne diyim ki :)



Gelelim Şeyma Subaşı 'na. Herşeyi yolu yordamına uygun olsa da kıyafetin de rahatsız edici birşey var. Elbisenin ipek kumaş olmasımı ya da bu kumaş altından tül bir fırfırın görünmesi bilemedim ama elbiseyi sevdim diyemem. Yoğun altın renkli aksesuar eşleştirmesini de sevmedim. Ruj rengi de abartılı geldi. Lakin o şirin mi şirin Christian Louboutin'leri kırmızı ojesiz kullanmasına bayıldım :)



Hülya Kalyoncu Hervé Leger 'i güzel taşımış. Ama o kadar parlak ki sadece elbiseyi iyi taşımış diyebiliyorum gerisi gelmiyor.



Verda Penso baştan aşağı Özlem Kaya tasarımlarıyla. Hatırlarsanız Özlem Kaya 2012 IFW 'de en beğendiğim koleksiyon olmuştu. Bu orjinal parçaları yakıştıran birinin üstünde görmek ayrı bir keyif.



Emre Ertürk ve Füsun Hattat güzel bir kare vermişler. Emre Ertürk 'ün kıyafetini daha çok beğendim. Füsun Hattat da herşey abartılı. Leopar, topuklar, ağır makyaj, deri ceket bir arada bünyeme çok fazla !



Ender Mermerci bu kadar ağır mücevherlerle yine de doğal görünebiliyor ya hayret ediyorum. Çünkü saçı, makyajı ve kıyafetiyle dengeyi kurmayı başarabiliyor. Bu yaş aralığında tarzını en beğendiklerimin başında geliyor. Yanında sevgilisi, gülümseyen yüzüyle hoş bir kare daha !

Benden bugünlük bu kadar. Yorumlarınızı nasıl merak ediyorum anlatamam :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.