Pages

Gornji oglas

Tuesday, September 4, 2012

Naz* yeşil topuklu ayakkabılarıyla bavul alışverişine çıkarsa.. :)

Gunlerdir 
(haftalardir aslinda ama oyle demek istemedim :) 
erteledigim 'bavul alma isi'ni bugun gerceklestirdim ..
Neden bu kadar erteledin diye soracak olursaniz hemen soyliyim..
Kemeraltindan bakmaya karar vermistim..Cunku bavul icin : fazla secenek + kalite = uygun fiyat!
Ancak kemeraltindan mecbur kalmadikca (bavul gibi) bir sey almayan ben , o tiklim tiklim carsiya
'gel abla sana 5 liraya baska yerde bulamayacagin pantolon vereyim'
diye kulagina bagiran tezgahtarlar nedeniyle cooook nadir (senede birkac kez) giderim.
Neyse ki bugun bu isi hallettim..

Onca carsiyi dolasip (Fransa oncesi ihtiyac alisverisi yapiyoruz),ona bak 
aman dur suna da bi bakayim falan derkeeen , benim yirtik meniskusum iyice azdi!
Hemen mola verip birer cay-kahve ictik,biraz da dedikodu..
Ardindan yola devam ;)






Vitrindeki kediyi once oyuncak sandim.. Akabinde
magazada mayo satildigini farkedince,iceride oyuncak olmasinin mantiksiz olacagini anlayip 
cama yapistim ve tabii foto :D


Sicaktan bunalmis minnos :D


Bu sezon acilan ama onunden her gecisimde canimin fastfood cekmedigi, 
dolayisiyla hamburgerini tatmaya firsat bulamadigim mekan : Ohannes!
Sonunda dun tadina baktim hemen onu da ekliyim dedim.




Hiiiiiic begenmedim! Evet cok net! 
0 lezzet..Bir daha girmem. Disardan 'Leman' gibi gorunuyor ama
tat olarak alakasiz!..

Iyi aksamlaaar :)

Ayakkabi / Shoes : Nine West
Elbise/ Dress : Mango

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.