Pages

Gornji oglas

Wednesday, October 17, 2012

2012 IFW - Davetliler Vol.2

Bir kez daha gördüm ki davetliler defilelerden daha çok ilgi çekiyor :)


İlk olarak Eda Taşpınar 'a bakıyoruz. Beyaz kıyafetiyle kusursuz nefis bir şıklık içinde diyebilirim. Pantolon ve bluzu yanılmıyorsam Elif Cığızoğlu olmalı. Makyajında daha cesur hareket ederek kıyafetinin havasıyla harika bir bütünlük çıkarmış. İkinci kıyafeti de yakışmış. Özellikle parmakları açık gladyatör sandaletler Manolo Blahnik 'in Victoria Beckham SS2013 koleksiyonu için hazırladıklarına benziyor. Fakat siyah kıyafet Chanel Fall koleksiyonundan birebir koya edilmiş bunu da belirtmezsem olmaz :) Sadece dekolteye minik bir dantel eklenmiş o kadar. Her ne kadar beyaz kıyafeti kadar beğenmesem de kesinlikle kötü denilemez. Eda Taşpınar IFW 'ye yakıştırdığım ve görmekten memnun olduğum bir isim.
 

Arzu Sabancı çok klasssss !! Üstünde Prada 'dan nefis bir parça var.. Yelek/ceket karışımı üstün kuyruğundaki aplikeler müthiş şık. Bu ilginç parçayı binici pantolonuyla eşleştirmesi harika bir seçim olmuş. Saçı ve makyajı her zaman dört dörtlük. Sadece çizme konusunda tereddütteyim. Acaba bu leziz kombine o bir türlü kimseye yakıştıramadığımız Givenchy çizmeler daha mı iyi olurdu diye düşünmüyor değilim.


Deri pantolonuyla olduğu kombin de çok iyi. Zaten bu boy paça derileri en iyi taşıyanlardan. Keşke anketimden sonra görmeseydim. Listede olsaydı oylamalarda mutlaka değişiklik olurdu.



Beyza Aslan, Ece Doğulu ve Etel Baler. Beyza Aslan, Arzu Sabancı için giyse daha iyi olurdu dediğim Givenchy çizmelerle..Deri pantolonuyla  o kadar çok beğenmiştim ki bu kombini fazlasıyla sıradan geldi hiç memnun değilim :) Ece Doğulu hoş. Deri pantalonu altına giydiği Gucci güzellikler nefis. Etel Baler yine harika görünenlerden.  Şık görünebilmesi için Karl Lagerfeld baskılı t-shirtü yetmiş :) Saçı, makyajı ve gülüşüyle sıcacık bir Etel Baler. Oturur pozisyonda olduğu için kıyafeti hakkında fazla birşey diyemesem de havası ve güleryüzlülüğü yetiyor. Bazı insanlarda da böyle enerji oluyor işte ! Sıradışı Givenchy küpesi dikkatimden kaçtı sanıyorsanız yanılıyorsunuz :)


Beyza Aslan 'ın bu deri bluzlu kombini de çok şık. Beyaz etek, yılan derisi ayakkabılar ve zeytin yeşili çantasıyla ortaya çok hoş bir renk uyumu ve şıklık çıkartmış. Çok beğendim.


Burcu Karabacak 'ta son derece iddialı bir Emilio Pucci görüyorsunuz. Elbise tek başına olağanüstü güzellikte. Fall koleksiyonununda en beğendiklerimin başında geliyor. Ama Burcu Karabacak 'ın üstünde havasını bulmuş mu diye sorarsanız hayır derim. Vücut hatları güzel olmasına rağmen kollardaki tül detayın bol ve katlanmış halini sevmedim. Mutlaka streç gibi kolları sarmalıydı. Şu kadarcık detay bile bana ne kadar uzun yorum yaptırıyor görüyor musunuz :)


Yine Ceylan Çapa ve yine kasvetli insanı boğan bir kombin..


Deniz Akkaya 'nın üstündeki büyük olasılıkla bir Cengiz Abazoğlu. Bu sezon barok desen ve baskılar ne kadar moda biliyorsunuz. Ama barok desen üstü allı pullu aplikelerde birtek Cengiz Abazoğlu 'na has olmalı. O etek altından görünen astar olamaz değil mi ?!!


Didem Antebi IFW boyunca en fazla kombinle görülen isim oldu. Bunun anketini yapmazsam olmaz:) Bu sefer üstünde çok şeker pileli bir elbise görüyorsunuz. Bayıldım !! Müthiş yakışmış. Kahkülden vazgeçmesi iyi olmuş. Yüzünün hatları çok güzel ve bu tarz modelle çok daha hoş göründüğünü söyleyebilirim.


Belden minik pencereli turuncu elbisesi de güzel ama favorim ilk elbisesi. Ayrıca Antebi'lerin çok güzel bir çift olduklarını yazmadan da geçmek ayıp olur :) 


Emina Sandal çok demode görünüyor. Nerde o ilk postda ki ışıl ışıl görüntüsü nerde bu silah zoruyla geldim havası !


Esin Övet 'e bakınca sadece nar çiçeği rengindeki rujunu görüyorum o kadar !


Evren Kayar 'ın spor/modern çizgilerdeki kombinine bayıldımmm !! Renkler ve kesim müthiş yakışmış. Hele bu renklere saçlarını toplayıp vurucu renkte bir ruj kullanmasına hayran kaldım. Ojelerinin kırmızılığını sevmesem de total look çok başarılı !


Pınar Sabancı bana ne diyeceğimi şaşırtanlardan. Gömlek elbisesine taktığı kalın kemeri sevmedim. Sanki 90'lardan gelmiş gibi bir hava var ortada. Cildinin güzelliğine hayranlığım tam gaz devam ediyor. Ha birde sanırım saç dibini boyatmayalı epey olmuş ya da özellikle bu denli fazla bırakılmış.


Muhteşem 3'lü tarzında bir kare var elimizde. Eda Kosif, Aslı Şen ve Arzu Sabancı. Bu tarz front row görselleri daha çok hoşuma gidiyor. Eda Kosif harika görünüyor. Doğuma ne kadar var bilemiyorum çünkü gördüğüm kadarıyla göbeğini saklayabilmeyi iyi beceriyor.


Aslı Şen 'i tutabilene aşkolsun :) Üstünde pembe peplum bir bluz altına siyah kalem etek seçmiş. Benim favorim hala siyah deri etekli olanı. Bu kıyafeti de güzel ama kanım ısınmadı. İddialı deri bir etekle yapılan kombin bana IFW ruhuna daha uygun geliyor. Bu pembe kombinle fazla mı kokteyl havası fazla mı bir sosyetik hava var bilemedim ama sevemedim işte. Bir de röflelerinin tonunu iyice açmış kaş rengiyle bir uyumsuzluk oluşmuş gibi. Şahsen modern ve spor tarzdan vazgeçmesin derim. Ahh bir de o serçe parmak diyorum :) Benim de sık sık başıma gelen uyuz ötesi bir durumdur bu !! O papişlerine de minik kalpçiklerimden gönderiyorum :)


Melissa von Faber Castell 'in kıyafeti bana kurdeşen döktürebilir. Çok kasvetli, çok sıkıcı, siyahlar, deriler, çoraplar offf kurtarın beni bu işkenceden !!


Merih Turan sade pembe bir elbiseyle işi bitirmiş. Bazen ne kadaraz o kadar iyi. Loubi papişleri, takıları, saçı, makyajıyla yaşının en iyilerinden diyebilirim.


Seda Domaniç 'in kim olduğunu bilmesem sıradan alalade bir blogger derdim !


Sinem Güven beni hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmayanlardan. Bu tarz demi spor stili harika uyguluyor. Kendisine neyin yakışıp yakışmadığının fazlasıyla farkında.


Tuğçe Eyilik 'in kıyafetlerini gördüğümde şöyle derin bir nefes alma ihtiyacı duyuyorum !!


Yasemin Taciroğlu 'nun kıyafetlerini ve havasını çok beğendiğimi biliyorsunuz. Bu yüzden bu kombinine şaşkınlık içinde bakakaldım diyebilirim. Zeytin yeşili rengi deri pantolon üstüne gri rengi kombine etmeyi hadi bir derece anlarım ama yelek/ceketin o kadar manasız bir kesimi var ki beğenebilmem imkansız !


Feryal GülmanBurberry Prorsum etek ve baykuşlu t-shirt ile görüyorsunuz. Bootie'leri Gianvito Rossi. Keşke daha iyi kalite bir görselimiz olsaydı.


Suzan Toplusoy 'un deri yeşil bluz ve yeşil etekli kombini çok daha hoş ve klas.


Şükran Güzeliş 'in kıyafeti bana hiçbir enerji vermeyenlerden. Saçının rengini ve yüzünün hatlarını çok beğeniyorum. Ama stil konusunda Houston we have a problem! diyorum.


Ayşe Kucuroğlu kendisine çok yakışan siyah bir elbise giymiş. Saçı ve makyajı çok hoş. Chloé bootileri şahsen sevmesem de bu elbisesiyle yakıştırdım. Ama gündelik kullanımlı Prada çantası bu kıyafetiyle son derece alakasız.  
 
Ve IFW davetliler postları böylelikle sona erer ! Okurken umarım benim yazarken aldığım keyfi almışsınızdır :)




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.