Pages

Gornji oglas

Monday, October 1, 2012

Naz*ın turuncu kombini ve mozaik pastası !

Pazartesileri herkes bi sendroma girer,iş telaşına düşer pazarın tadını bile çıkaramaz ya,
ben bu sonbahar çok şanslıyım....Ders programını öyyyyle güzel yaptım ki,pazartesi ve cumaları boş bıraktım :DD O derece yaniiii..
(Henüz onaylanmadı program aman nazar değmesin :)

Neyse bugün rahatça yazma sebebim bu yani..Pazarları değil pazartesileri dinleniyorum ..

Gelelim tuturuncuya..Fazla kullanmam bu rengi ama geçtiğimiz sezon mor ve turuncu ikilisi bomba gibi düşünce moda kanallarına; kalbimdeki turuncu için koruduğum "korkunç" sıfatı yerini "eğlenceli"ye bıraktı :

İstanbuldan kalma birgün:




Hahahahaaa fotoyu görünce gülme krizine girdim yine!
Mozaik olacaktı evet..Ama son anda:
Yaa ben bunu oval istiyorum..Olmaz mı??diye ieriye seslendim.
Niye olmasın cevabını alıralmaz yuvarladım pastayı :))


Soğuduktan sonra kağıtlara dilimler halinde koydum ve servise hazırrrr...


İyi gecelerrrr..

Terlik : Nine West
Üst - Kot: Mango
Toka : Hello

Naz*




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.