Pages

Gornji oglas

Saturday, October 6, 2012

Ünlülerin giysi odalarııııı harikaaaa! "Atın beni gardolaplaraaa!Yalan dünya size kalsın.." :D

 Bugün dolabı açtığımda ne göreyim!
Aynı şeyler! :))
Evet çok normal ama sıkıcı değil mi yaaaaaa ......

Fransa'ya gelirken battal boy bavul almıstım hatırlarsanız bahsetmıstım sıze.
42 kilo olana kadar doldurmusum onu :p
Yanında bı de kucuk bır valız 
(onun yanında kucuk tabıı,normal boy aslında..20 kiloydu o da sanırım) , 
kol ve laptop çantam vardı..

Görevlilerin tepkisi şu oldu : "Bunu insan taşıyacak yalnız.." 
E biz neyiz pekı buraya kadar getırdık..... :)))) Kolu kopsa da yolda..Geldi sonucta :D


32 kg dan fazlasını almıyorlar....Inanılır sey degıl ve benım 10 kılo fazlam vardı!
Hayır 23 kılonun ustune zaten para ödedim o ayrı. 
Ama para versem de 32 nın ustune cıkamıyorum :((( 
Hay ben boyle ısın.... Neyse 10 kilo eşyayı çıkarıp bizimkilere bıraktım mecburen..
Anlayacağınız sınırlı sayıda eşya ile geldim Toulouse' a  :(

Neyse başlayalım ünlülerin gardolabına bakmaya da keyfimiz yerine gelsin:




Malum üçlü :)) 
Duyduguma gore günün 2/3 ni giysi odalarında geçiriyorlarmışşşş :p





Peki siz dolabın karşısında hangi şekillere giriyorsunuz :DD
Mesela ben:


Hahahaaa :)))
Gardolabımı yenilemeye karar verdim buarada !
Bu insana büyük bir heyecan veriyor yehuuuu ;)

Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.