Pages

Gornji oglas

Tuesday, October 16, 2012

Naz* yurt odasından sesleniyor :)

 Haftasonu harika geçen Jardin Japonais gezimizin ardından
öncelikle pazartesi günü ders olmadığından ve biraz da kendimizi şımartıp
ayakları uzatıp keyif yapmak için yurtta kaldık :

"Place des super heros" yazılı tabelamın önünde
'beignet chocolat' keyfi yapıyorum!..
Kahvaltıda Nutella tercih edenlere hayretle bakarken,ben karşılarında her zaman bal yemişimdir..
Ancaaak ikindi çayının yanında bunlar süper gidiyor yahu !..


E gardolabı yenıleyecegız demıstık..Geçtiğimiz günlerde yaptıgım alışveriş sonrası
her şey poşetiyle duruyor...Bi düzenleme işlemi yapalım dedim.


Yeni duş jelim (badem ağacı ve kayısı özlü) ve el kremim 
(argan yağı ve karite ağacı özlü) missss gibi kokuyorrr!..


Makyaj malzemelerimi soran bebişkolara ara ara foto çekme sözüm vardı buyrunuz 
bordoyla başlayalım diyorum :)
Fotoda markası belli olmayanlar:
ruj Maybelline , göz altı kapatıcısı Mac ve allığım Barbara Bort.


Snickers için araştırma yaparken Asos'ta acayıp
ındırım farkettım..Isteyenlere duyrulur..Bana gelince , Toulouse'da hemen hergün yağış olduğunu
düşünerek vazgeçtim ..
Yağmur botu alacağım :()


Kurukafa benim için bitmedi demiştim yaa..
Odadayken bana eşlik eden Koton'dan aldığım yüzüğüm ..
Buarada tırnaklarımı kesip,üstüne de kocaman yüzük takınca
parmaklarım nasıl kısa görünmüşşşşş!


Ve üstteki fotoda görünen kitap ..
Okuyan ve bana özet geçmek isteyen varsa mükemmel olur :)))


Aşçı doğulmaz olunur diyorum :D

Dandik malzemeyle de yapılmaz değil ama
ısrar ediyorum malzeme müthişse yemek bı ayrı olur.Şimdi buna karşılık,
bloğumuzu ilk günden beri takıp eden sevgili bambim (babam) 
(mutfakta süper bir aşçıdır buarada) şöyle diyecek, 
asıl marifet elde olanlarla mükemmeli yapmak. 
Iıııı şeyyy evet ama herkes bunu yapamayabilirve herkesin senin gibi babası olmayabilir  :)))
Uzun lafın kısası: 

Biraz mantar , havuç ve yeşil mercimek..
Son olarak karidesleri güzeeeelllce baharatla pişiripp,bayıldığım Raclette peynirini ilave edip
şööyyle bir karıştırıyorz(en hızlı eriyen peynir olduğu için yarım dk almaz) vee
servise hazır :)


Desperados'un Toulouse'a özel bir hatırası oldu bizim için. Normalde
Mariachi dışında bira sevmem ancak tequilalı 
olunca bir bardak Desperados'a hayır demiyorum ;)

Görüşmek üzere canlar ben Vampir Diaries izlemeye devam
byeee 

(Naz*)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.