Pages

Gornji oglas

Wednesday, October 10, 2012

Bu hafta neler yaptım peki?

Artık her hafta günün bir küçük özet geçmeye karar verdim..
Kadraja takılanlardan:

Nereye baksam,hangi sokağa girsem 
güzel bir bina,etkileyici bir kilise,bak bana bak bana diyen bir müze...


Fransa'da hayat pahalı malum..
En azından akşamları kendim yapıyorum yemeğimi:
Fırın olmadığı içiiinn "ocakta bezelyeli somon" :) 


İnternet bağlantısı bazen takılıyor yurtta..
Ağlarda bi sıkıntı var ama anlamadık..Sıkıldığım anlardan biri:
yüze maske yapıp 'bakım zamanıııı' diyorum..


Keşfe çıkmışım yine:
karşıma koca bir kütüphane çıkıyor..


 St. Sernindeki pazara gidiyorum:


Pazar günü yollar bombaş anlatmıştım size..
Bu halini görmek için,sessizliği yaşamak için sabah 9 sularında atıyorum kendimi sokağa:
  


Vee yeni saç maskem L'oreal'den..
İlk denemede anlaşılmaz tabii etkisi ama iyi gibi yaaww :)


Bugün yurda dönerken (iştahım tavan yapmış durumda)
kocaman çikolatalı muffinimi aldım ve yanında yeşil çay..Hummm


Notre Dame du Taur..


Her yol Crowne Plaza'ya çıkıyor arkadaş.. :))


Yeni ojeler aldım:
yeşil olan Sephora , diğeri Mavala..
(Haftaya elimde göreceksiniz :)


Benden bugünlük bukadaaarr :)
İyi geceler..
Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.