Pages

Gornji oglas

Thursday, October 18, 2012

Sezon Trendi: Biker Montlar... Mango'ya Gidiyoruz!!!



 

 Merhaba, canım takipçilerim, bir kaç gündür sizden uzak kaldım, kusura bakmayın...
 
Size sezon trendi, Hollywood'un tercihi biker montlardan bahsedeceğim ama öncelikle Naz* ın

başlattığı,  müzik eşliğinde  post okuma alışkanlığımızı sürdürebilmek için, size çok sevdiğim

şarkılardan birini;
 
 bu postu okurken dinlemekten keyif alacağınızı düşündüğüm parçayı önereceğim...
 
Tıklayın ve postunuzu keyifle okuyun  Buika - La Bohemia :)


Yukarıda Rihanna'nın giydiği mont tabiki Mango değil, Alexander McQuenn, ama olsun biz montumuzu Mango'dan alıcaz :)))

 
 
 
Havalar daha soğumaya başlamadan Nişantaşı City's deki Mango'da görmüştüm onu ve ilk görüşte vurulmuştum.... Üzerime giydiğimde, kulağıma fısıldıyordu, beni almalısın diye...
O zaman direnmiştim kendime ve bayılsam da almamıştım,
ama şuanda tekrar görünce, yeniden içim kıpır kıpır oldu...
Onu almalıyım.... Bu sezon Biker montlar acccayippp moda...
Gardroplarınızda eğer benzeri bir montunuz yoksa, kesinlikle edinin, klasik veya spor kıyafetinizle, gece katıldığınız bir davette giydiniz çok şık bir elbisenin üzerine, kotla yada etekle, spor ayakkabı veya topukluyla, bu mont joker gibi bişey...
 
Her zaman her yerde sizinle olabilecek en yakın dostunuz olacak :)
 
  
mango-biker-mont-koleksiyonu- (36)
 
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (33)
 
 
Ben buna bayıldım... Çünkü kapitone ve deri olan herşeyi çok severim...
 
Bunu bir çoğunuz da benim gibi bu ceketi çok beğenecek..
 
O yüzden sizi fazla merakta bırakmadan fiyatını da yazayım, Mango yeni sezon, 340 TL..
 
Bence kesinlikle değer... Ne diyorum, her an giyebilirsiniz,
benim acayip alasım geldi, şuanda hemen gidip alıp giymek istiyorum..
Hafta sonu bir tanıdığımızın düğün yemeğine davetliyiz, oraya giderken giyeceğim kıyafetin üzerine bu bıker montu giymek istiyorummm...
 
 
 
Sarah Jessica Parker da genellikle özel davetlerde bıker montuyla göz dolduruyor...
 
 
 
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (29)
Diğeri kadar sevmesem de bu da çok şık....
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (19)
 
 
Sezonun en trend parçaları bir arada... Kate ben sana kurban olayımm... Bu ne bakış, bu ne duruş, bu ne alım yaaa.... :))
Biker mont ve cap toe ayakkabılar...
 
 
 
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (12)
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (9)
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (2)
 
 
Peki ya ben sizle, ilk görüşte aşık olduğum montun fotoğrafını paylaşmaz mıyım...
Tabi ki paylaşırım, işte bu!! Ben bu cekete aşık oldum... Onu ve fotoda görünen herşeyi almak istiyorum...
Bot zaten bir harika, bu sene kesinlikle bir binici çizmesi edinin, çanta kıyafete cuk oturmuş süper bir model, bu modeli de severim, ceket muhteşem,
kız zaten süper hadi onu da geçtim, saç rengine vuruldum...
 
Arkadaşlar bakın bu ton tene sahip olanlara sesleniyorum, kesinlikle ne renk saç yaptırsam vs diye düşünen varsa, tek cevabım, bu ton, alın bu fotoyu indirin telefonunuza, yada ıpadınız le mı laptopınızla mı gidecekseniz gidin kuaförünüze, ben bu saç rengini istiyorum deyin.... Süper renk süper ton kesinlikle hit!! Daha ne diyimm :)
 
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (47)
 
 
 Bu ve aşağıdaki  fotoğrafı bilerek koydum, gördüğünüz gibi iki fotodaki ceket te aynı,
normalde sadece üsttekini görenler ceketi beğenmeyebilirdi... Hatta farkına bile varmayabilirlerdi, çünkü, ceket ölmüşşş... Bu kıyafetle bu ceketi giyip çıkarsanız,, bıker mont almışsınız kime ne... Sıfır çekicilikle dolaşırsınız, sonra da alıp kenara atarsınız ceketi...
 
Naz* ın gecen akşam e-nsisters' blog facebook sayfamızda paylaştığı bir motto vardı, okuyanlar hemen hangisi olduğunu anlamışlardır, okumayan veya takip etmeyenler de, takip etseydi canım banane demiyorum tabi ki :)
Aşağıya ekliyorum, Satın aldığın modadır, stil onunla ne yaptığındır...
 
Bu size bir ceketle ne kadar vasat yada ne kadar havalı olabileceğinizi gösteriyor....
 
Şimdi aşağıya Kate Moss'a bakalımm :)
 
 
 
 
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (46)
 
 
Ceket aynı, etki farklı.... hissedinn....
 
 
mango-biker-mont-koleksiyonu- (44)
 
 
 
Hayattan zevk almaya çalışın, bir kuşun kanadında, bir bebeğin yanağında, yaşlı bir teyzenin iyi dileklerinde farkedin, size sunulmuş saklı armağanları...
Mükemelli ararken, küçük mutlulukları es geçmeyin...
Hayatın ve müziğin ritmine bırakın kendinizi, zaten olması gerekenler, olması gereken zamanda gerçekleşecek....
 
 
Ed@
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.