Pages

Gornji oglas

Tuesday, October 23, 2012

Naz*ın Eyfel (La Tour Eiffel) eğlencesi nasıl olur acaba??? :p

Henüz döndüm Toulouse'a..
Hemmmen birkaç foto atayım dedim bloguma..
Sadece Eyfel ile ilgili olanlardan ekliyorum şimdi.....Devamı yavaş yavaş gelecek :)
İşte geldim buradayım fotosuyla başlayalım :)


Herzaman çekilmek istediğim fotolardan biri 
"Eyfel'in yakınındaki atlıkarıncalarda eğlenirken :




Okadar keyif aldım ki her turda Leyla çekmiş yüz ifadem nasıl göreyim diye :))
Daha çooook foto var ama bazılarını ekliyorum tabiii ...



Buraya kadar geldik..Mutlaka bir geline rastlarım dedim..
Sonuç:



Veee birbirinden tatlı ayıcıklarrrr:
"United Buddy Bears" : Barış içerisinde birlikte ve yan yana yaşama elçileri!
Birleşmiş Milletler tarafından tanınmış ülkeleri temsilen ,
2002den buyana her ülkenin kendi sanatçısı tarafından tasarlanıp sergileniyor..



İşte bizimkini buldum!
Süppperr olmuş gerçekten..
 Minimalize edilmiş o kadar çok bizi temsil eden simge biraraya gelmiş ki
bu ayıcığı kucaklamamak (özellikle de Türkiye'yi bukadar özlemişken) imkansız!



Bugünlük ayrılık vakti :


Tataaaaam tutmayın beniiiiii!
(Adama koptum yalnız :))) Çok şeker!


Devamı çooohhh yakında :p
(Bu postu dün gelir gelmez yazdım ama elektirik kesintisi yaşadığım için
ancak yayınlayabildim.)

Yazının devamı için buradan buyrun...

Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.