Pages

Gornji oglas

Friday, October 12, 2012

Son günlerde kim ne giymiş postlarına devam :)

Aman da aman tombiş kızıma bakkk!
Bu ne yahuu :)) Ufal da  cebıme gır tatlım..
Kendını seker kız candy sandın ıyı hos guzelde..
Fazla seker yemıs candy gıbı olmussun!agfagfagfagf...


Yalnız yiğidi öldür hakkını yeme demişler..
Makyaj acayıp guzel olmus!


Bir palto gecır ustune..Bı canta..Ayakkabıları da gıydım mıııı! Iste hazırsınn..



Upppsss bomba patladı patlayacak :


Allahım sana gelıyorum! O etek ne pekı bırı acıklasın!


Canım bugun negatif eleştiri günümdeyim o yüzden kusura bakma:

Biliyor musun gercekten yağlı saçlarını, "bi sağa bi sola olmadı ne tarafa" şeklinde
attırıvermenden bıktım!


Ah kuzum sen de saç reginde benım gıbı bı kararkılamadın gıttı!..


O payetlerle..O boyundan 2 metre uzun etek ucunla..
Kaybol !


Eveeet uzerımdekı bu agır elestırı bombardımanı nereden geldı bugun bılmıyorum :)))
Ama fotolara tekrar baktım da haksız da sayılmam yaa..

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.