Pages

Gornji oglas

Thursday, October 18, 2012

Naz* için son uyarı: Paris yolcusu kalmasıııııın!

Çok sevdiğim bir film müziği . Lütfen önce bunu açın :


Hayallerim...
Eskiden beri biriktirdiğim onca hayal...
Her an kalbimde,beynimde;ruhumun ayrılmaz bir parçası onlar..
Onlar varsa ben varım..

Yavaş yavaş gerçekleşirken biriktirdiklerim..
Önce anı yaşamaktan ,
aslında onları daha önce planladığımı,içime sindire sindire - görsel anlamda rengarenk ve 
capcanlı yaşayarak hayal ettiğimi , 
araştırdığımı , uyumadan önce kendimi o hayali yaşıyor gibi hissettiğimi....
Yani o an gelmeden çok önce aslında zaten hepsini ayarladığımı ilk önce farketmiyorum..
O huzura erdiğim ve tadını tam manasıyla çıkardığım o an..
Hatırlıyorum hepsini..Öncesini..Yapbozun parçalarını çoktan toplamaya başladığımı idrak ediyorum...
Ozaman kocaman bir gülümseme beliriyor yüzümde...
Zafer!

Yıllarca 
zevkle , bıkmadan , çoğu zaman farklı kıtaplarda aynı şeyler arasında dönüp dolaşarak,
ancak her seferinde 
yeni bir sey kesfederek okuduğum
tüm
'kişise gelişim kitapları'na ve halihazırda (doğuştan) var olan hayal gücüme katkı sağlayan
tüm
'roman' lara
sonsuz teşekkürler...

Bir hayalim daha vardı gerçekleşeceği günü beklediğim...
Bu gece ..


Paris için yola çıkıyorum :)
ve
sizi seviyorum...
İyiki varsınız!
Pazartesi gecesi dönmüş olurum ;)

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.