Pages

Gornji oglas

Saturday, October 13, 2012

Naz*ın Jardin Japonais Gezisi ;)



Bugün ilk durağımız çoktandır aklımda olan
Jardin Japonais!..Yani Japon Bahçesi...


Buraya düğün fotosu çekilmek için gelen
ve ufak çapta bir eğlence organize eden gelin-damatlar da var :




Bahçeyle ilgili bilgi için farklı bir siteden alıntı yapıyorum:

"Bu bahçenin beni neden bu kadar etkilediğini biraz araştırınca anladım. Japon bahçelerinin kendi içlerinde koskoca bir felsefesi varmış aslında ve 3 temel prensibe dayanıyormuş. Birincisi, küçültülmüş bir doğa izlenimi vermeleri, yani bir nevi doğanın her şeyiyle minyatürize edilmiş bir hali olmaları. Japon bahçelerinde gerçeğine nazaran küçük de olsa dağların ve nehirlerin ideal birleşme sahnesi görülebilir. Bir su göleti insan zihninde aslında dev bir okyanus olabilir. İkinci prensip, sembolizm. Bahçe öğelerinde her bir element, farklı bir şeyi sembolize eder ve elementlerin birlikteliklerinden başka sembolik anlamlar çıkabilir. Mesela beyaz kum denizi sembolize ederken, bir kaya grubu Buda ve öğrencilerine gönderme yapabilir. Son prensip ise ödünç manzara kavramı. Yani bahçenin bulunduğu çevre ile bütünlük içinde olmasıdır. Arka planda bir dağ ya da deniz varsa bahçe, bu arka planla bütünlük içinde olacak şekilde dizayn edilmelidir."



İki tarafı sık ağaçlarla döşeli yollara bayılırım:


Tamam bol temiz hava aldık..Ruhları dinlendirdik..Yeterince dinginleştik :)
Sıra biraz adrenalinde !
Lunapark bulmuşum kaçırmam!



Aman yarabbiiiii beignelerin güzelliğine bak diye atılıyorum buraya!
Üstelik bu pembe görüntü beni kendine çekiyor..
Ama Leyla dönüşte alırız diye beni kandırıp sürüklüyor trene doğru :))




Burada sadece atlarla foto çekilmek ve onları hissetmek için bir mini alan kurulmuş.
Ama feciii kötü kokuyor :s


Acayip keyifli geçen tren maceramızdan sonra saçım başım darmadumandı :D


OMG!
Bunlardan ıstıyoruuuuuum :


Şansımı deneyecegım dıyorum..Leyla boşa denersin 
hiçbir zaman kazanan olmaz diyor ama insan yine de "belki olur" diyor:


Sonuç tabiki elde var 0 :D Yaaa sinir oldum bu haksızlık !


Çok eğlendik bugün..Hava da güzeldi şansımıza...
Başka maceralarda görüşmek üzereee ;)

Tayt : Zara
Üst : Bershka (Toulouse)
Kolye :  Mango
Gözlük Mango (Toulouse)
Bilezik : H&M (Ankara)
Basic ve çanta : H&M (Toulouse)
Saat ve eşarp : Yargıcı
Çizme : Nine West

Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.