Pages

Gornji oglas

Wednesday, October 31, 2012

Naz* cadılar bayramında "vampir+cadı" olursa ;)

Hallooooweeeennn!

Cadılar bayramı gelmiş!
Eeee bendeki bu
" ilginç yenilikleri deneme isteği " ve
 halihazırda küçüklüğümden buyana sağlam çalışan 
"6.hislerim" ve "psişik güçlerim" falan filan da olduğuna göre, hazır yurt dışındayken bir kaç aksesuarla 
günü kutlamak istedim :)

Hazırlanırken:


Ama ondan önce aksesuarlara gözatalım ; bakalım neler var..
Bu  gece bilgisayar süsü olarak kullandığım 'el' aslında yüzük ..
Daha sonra başka bir kombinle parmakta deneriz :))


Deri tayt ve kırmızı "that's life" yazılı tshirt..


Cadı şapkası ve beraberinde bir tutam gri saç..


Örümcek ağ formlu eldiven ve pelerin ..


Takma tırnak ve yapıştırıcı:


Yapay kan ve takma vampir dişi (bu ne demek yaaa :D ne yapıyoruz nerdeyim kimim ben :D


Bu gece için farklı bir kostüm giymeği düşündüm önce ama
akabinde cadı olmaya karar verdim. Benim ilk cadılar bayramı kutlamam olduğuna göre 
konsepti önce cadı olarak yaşayalım :)) Ama daha önce bahsettiğim vampir dizileri yüzünden
bir parça da vampir olasım vardı..İkisini topladınız ne yaptı : Melez ! :D
Ama bu melez kurt+vampir değil vampir+cadı ;)


Bunlarla herhangi bir şey yapmak mümkün mü yaaa!Ama yok kesmeyeceğim 
gayet uzun uzun takılacaklar bu gece, söz.

Voila:


Kendi saçlarımı biraz saklasam iyi olacak!Hımmm..
Balkondan girerim her an yok olurum..Hızıma yetişemezsin şekerim..
(İyice havaya girdik..Bu da tamaaam.Sıra da ne var?..)




Eldiven-yüzük-pelerin : Claire's (Toulouse)
Tayt: Topshop
Tshirt: H&M


Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.