Pages

Gornji oglas

Tuesday, October 23, 2012

Naz*ın Paris'te ilk günü... Mükemmeldi ;)

Yorulmak nedir bilmez mi insan?
Yok bilmez eğer Paris'teyse..
"Oraya da gidelim..Dur asıl şuraya gitmezsek çatlarım..
Tamam küçük bir mola sonra sırada bu var...." diye diye ammmmaa çok
yer gezmişim az zamanda..Onu farkettim fotolara bakınca :))


Tabiki gitmişken Zafer Takı'nı görmeden olmaz..
Yüksekliği 49 metre olan
"Arc de Triomphe de l'Etoile" 19.yy'ın ilk yarısında inşa edilmiş..

Hemen ardından Şanzelize'de (Champs-Elysées) dolaşmaya başlıyoruzzzz...
Karşıma dev Louis Vuitton çıkıyor..Genelde önünde uzun kuyruk olur diyorlardı
inanamıyordum..Cidden öyle oluyormuş..Önünden ne zaman geçsem sabit bi sıra vardı :))


Theatre Marigny binasının hemen önünde güzel bir çeşme ve park var..

Bu da : 
fonda yeşil alan olunca daha bi güzel çıkıyoruz onu farkettik pozu :p


Bu bir işaret olmalı diyorrrr vee caddeye dalıyorum...



Grand et Petit Palais!



Güzel bir köprüden (Pont Alexandre III) 
Eyfel manzarası...


Ve çaput yerine kilit ile dilek tutma modasına uyulur :)





 Seine Nehri..


Biraz yeşilimtırak biraz kızılımsı büyük bir ormanlık alana rastlıyoruz..
Bisiklet yoluna giriyorum 2dk foto çekilip çıkıyorum :)


Concorde Meydanı'na ulaştık nihayet! Her yeri yürüyerek görmek istiyorum.
Birbiriyle bağlantılı çünkü her cadde..Metro ya da taxi ile tadına varılmıyor..

Tam meşhur kraliçe pozlarımdan birini verecekkeeen:


Biranda çeşmeler alarma geçiyor yerimden sıçrıyorum :D
Gözlerim gülmekten yok olmuş!



Kahvaltı ve yemek faslını unutmuşum :()
Hemen geliyooorr:


O bagetin hepsini sen mi yedin diye soranlar varsa..Evet hem de afiyetle :))



Sabah önce Victor Hugo meydanındaydık...Kahvaltı yaptıktan sonra Starbucks'ta birer kahve içip 
canım arkadaşım Leyla'nın vize işlemleri için Türkmenistan Büyükelçiği'nde ağırlandık..
Evet resmen ağırlandık..
Normalde Cuma günleri kapalı olduğu halde bizi güzel salonlarında
karşıladılar...Ben de hemen şımardım tabiiiii :p





Akşam yemeği için Leon'da midye hayal ediyorduk ama
yer bulamadık ve acayip acıkmıştık!
Biz de Leon'dan Arc de Triophe'a doğru giderken 
Pembe masaları,gri değişik koltuklarıyla hoşumuza giden
meşhur restaurantlardan 'Unisex'te aldık soluğu..Dışarıda yer yok ama içerisi müsait
hemen oturup Tolouse'da sık sık yediğimiz 
"croque monsieur" söylüyoruz.....Hummm lezizzzz!


"Ohhhh bee doygunluk hissi" ifadesi :


Tayt/Üst/Çanta/Yelek/Takılar : H&M (Toulouse)
Bot : Bershka (Toulouse)

Yazının devamı için buradan buyrun ..


Naz*










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.