Pages

Gornji oglas

Sunday, October 21, 2012

Kim'in En'leri

 
 
 
Kim'i çoğunuz çok seviyor, bunu yayınladığımız postların tıklanma istatiklerinden kolayca anlamak mümkün... Bu nedenle ben de, pazar akşamını eğlenceli bir Kim, postuyla süslemek istedim..
 
 
 
 
Kahkülü çok severim.. Özellikle de böyle Kim'in kahkülü gibi kahküllere bayılırım... Alnı geniş ve saçı gür bayanlara tavsiye ederim.. Diğerleri denemesin, yakışmıyor çünkü...
 
Kim'in ayakkabı seçimi tabi ki Louboutin, elbisesi de Gucci,
bacaklarına renk tonu düzenleyici sürseymiş yada ince bir çorap giyseymiş daha da iyi olacakmış, ama neyse görmezden geliyorum, total olarak beğendim...
 
 
 
 
 
Açık renk pantolonlarda en sevmediğim şeylerden biri, kumaşın dikiş ve içeride kalan parçalarını göstermesidir... Ceplerin, astarların katları her biri o kadar çok gözümü yorar ki, bu ürünleri hazırlayanların bunları düşünemiyor olmalarına şaşarım... Krem rengi pantolon yapıyorsan cep koy ama görüntüde olsun, içine birdaha cep için astar koymana gerek yok ki, kim bu tarz bir pantolon giyip arka cebini kullanır ki ??
 
 
 
Kim, bu elbise cidden şahane ama sana bu besleme gibi yana yapıştırdığın saç hiç yakışmamış ve elbiseyi de bitirmiş, malesef küpeleri de beğenmedim, buna Chopard'ın kocaman gerdanlıklarından birini taksaydın süper olacaktı, tırnaklarda oje olmaması ve makyajının da çok hafif olması not kırmama neden oldu :)
 
 
 
 
 
İşte bu!... Hardal rengi sana en çok yakıştırdığım renk... Clutch'ın günlük kıyafete çok uygun bulmadım ama geri kalanlar genel olarak güzel... Sizde esmerseniz, kesinlikle hardal rengi bir kıyafetiniz olsun....
 
 
 
 
Biraz abartmışşsın sanki canım...
 
 
 
Çok güzel... Böyle vamp kıyafetler kendisine çok yakışıyor...
 
 
Hanım hanımcık...
 
 
 
 
Bu fotoğrafını başka bir postumda yayınlamıştım ama yine istedim çünkü ne diyoruz...
Herkes peplum giymek zorunda değil...
 
 
 
 
 
 
Firavun gibi kıyafet, saç ve makyaj, Kim'e cuk oturuyor...
 
 
 
ooooo nooooooo desemmm...
 
 
 
 
 
 
 
 
Yüzü burada çok güzel çıkmış..
 
 
 
Arkadaşlar, bu tarz üstler bu sezon çok moda, ama artık her yerde oldu, o yuzden bıraz bana bö! geldi..
 
 
 
 
Ceket elbiseler bir çok ünlümüzde de gördüğünüz gibi oldukça moda oldu.. Kim'e yakıştırdım ben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kim'e en çok yakışan renkle veda edelim..
 
Sevgiyle kalın..
 
Ed@
 
 
Bu posttaki fotoğraflar http://www.stylebistro.com/ adresinden alımıştır.
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.