Pages

Gornji oglas

Monday, October 8, 2012

Konuşmaya Değer Çanta ve Ayakkabılar !!

Biliyorsunuz ki çantalarda Chanel ve Hermes dışında farklı markaların yeni modellerinin kullanıldığını görmek hoşuma gidiyor. Son günlerde bu konuda radarıma takılanlar ise ;


 
Özlem Önal 'ı eminim ki sadece ben özlemedim. Oldum olası ortalıklarda fazla görünmez ama son zamanlarda işin dozunu iyice kaçırdı. Ya çok özel ve basına kapalı davetlere katılıyor ya da zamanının çoğunu yurt dışında geçiriyor. Gerçi okuyucularımdan gelen anonim fotoğraflarda dillere destan eski güzelliğini ve şıklığını göremesem de yine de kalbimde özel bir yere sahiptir. Spor çıkışı çekilmiş görsellerde vücudunun nasıl da nefis bir fitlikte olduğunu görüyorsunuz. Yüzünü kapatmış belki de iyi etmiş. Çünkü gördüğüm kadarıyla estetik olayını ciddi bir şekilde abartmış. O yüzden böyle görmek iyi olmuş dersem inanın abartmam. Elinde ise Celine 'in kanvas Phantom çantasını görüyorsunuz. Böylesi markaların spora giderken kullanılmasını doğru bulmayanlarınız olabilir ama gerek kumaşı gerek rengi gerekse formuyla gayet kullanılabilir ölçülerde diyebilirim. Beğendim.




Begüm Şen 'in baştan aşağı look 'una bayıldım. Son derece enerjik, spor ve aynı zamanda modern bir tarz yakalamış. Çantası Louis Vuitton, ayakkabıları Isabel Marant. İkisi de 2012 sonbahar-kış koleksiyonundan. Siyah deri ceketi ve siyah eteğiyle harmanladığı aksesuarlar bir arada harika görünüyor. Buna hafif topladığı saçları ve kırmızı rujunu da eklersek son trendleri güzel taşımayı başarmış diyebilirim.



Feryal Gülman tote modellerde Hermes dışında sadece bir markayı kullanıyor o da Victoria Beckham. Yine elinde Victoria Beckham 'ın kızına ithaf ettiği Harper modeli görüyorsunuz. Bu çantayı giydiği Stella McCartney elbisesiyle yakıştırmadım ama tek başına süper bir seçim.



Etel Baler 'in çantası Hermes ama ayakkabıları Charlotte Olympia 'nın son Dolly modeli. Bilekte fırfır kumaş eklentiyi sevip sevmeme arasındayım. Kıyafeti renk açısından çok başarılı ama fularını bu denli tüm kıyafetini örtücek şekilde kullanmasını sevmiyorum.



Demet Sabancı Çetindoğan  'ı ise Prada 'nın pek popüler Borsa Cerniera modeliyle görüyorsunuz. Kıyafeti için birşey demek istemiyorum. Ama çanta tek başına çok cici.




Gül Gölge Saygı da başarılı bir kombine imza atanlardan. Bu sezon her kumaştan tiril tiril gömlekler çok moda. Gül Saygı 'nın yaptığı gibi özellikle kalem etekler üstünde kullanıldığını daha çoook göreceğiz. Nefis gömleği Elie Saab imzalı. Eteği Jil Sander 'dan. Bu sıcak havalarda siyah çoraba pek anlam veremedim ama şayet şıklık konuşursak son derece başarılı diyorum. Yeni saç rengini gün geçtikçe daha da beğeniyorum. Müthiş güzellikteki siyah bootie leri Louis Vuitton 'dan. Portföyü Chloé 'nin Sally modeli ve her kombinle rahatlıkla uyabilecek bir forma sahip.




Son olarak Tuğba Coşkun ve Şeyma Coşkun kardeşler. İkisi bir arada ilginç bir kare çıkarmış. Şeyma Coşkun son dönemde ünlüleri kazuret gibi zayıflatmasıyla ciddi bir şöhret sahibi oldu. Zaten oturuşundan havasından belli :) Givenchy 'nin "it" çizmeleri ortaya koymak istediği seksapelliğe güzel bir şekilde hizmet etmiş. Kısacık payet şort/etek ve Pamela Anderson saçlarıyla sosyetik isimlere haddinizi bilin der gibi :) Bir de şu sarı saçlara koyu renk kaş kullanmamayı öğrensek ne iyi olacak !! Bakalım bu Givenchy çizmeleri daha kimlerde göreceğiz. Ben hala ayılıp bayıldığım bir kullanış göremedim ama ümitliyim. Tuğba Coşkun 'un püsküllü botları ise Isabel Marant. Hangi kardeş daha iyi diye sorarsanız Tuğba Coşkun derim. En azından botlarının petrol yeşili rengini çok beğendim.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.