Pages

Gornji oglas

Friday, November 9, 2012

5 + 1 ünlü :) Peki hangisi şık?

Dün yine gözüme takılan;
 ünlülerin 
elbise,saç şekli ve makyaj konusundaki karmaşaları oldu..
Sizinle paylaşmak için 5 + 1 ünlüyü ele alıyorum geçen seferki gibi..Hadi başlayalım :)

Eva Mendes


Şimdi anlamadığım, tamam yıllarca sana yüz hatları çekici dedik falan filan..
E arkadaşım bu baştan savma hal,"apartopar sokağa çıktım ben" havası da yine doğal olup
ilgi çekeyim amacını mı taşıyor?
O zaman söyliyim,amacına ulaşamadın canım.
Zaten elbise-ayakkabı-çanta olayına hiç girmiyorum.
"Ne giysem ne giysem diye düşünüp en sonunda
 amaaan şu siyah dantelli elbise ve klasik aksesuarlar iş görür "diyerek nikaha gidenler gibi olmuşsun!


Miranda Kerr


Yani neresinden tutacağımı bilemiyorum!
O far!  Yüzümü boya kutusuna batırdım hali!
O gerdanlık! Gırtlağıma kadar yapıştırmazsam rahat etmem deyişin!
Ben güzelim ama güzelliğim sadece açık kıyafetler ile belli olmaz imajın, ama aldanışın!
Devamını siz getirin :))


Nicole Richie


Önden bakınca beğendim sayılır. Gözüme anında batan bir şey yok..
Makyaj hariç:
Göze yüklenince dudağı hafif bırakın dediysek,bu kadar da değil!


Arkanı döndüğün an batırdın!
Ya tamam dövme yaptırınca insan görünsün istiyor şimdi inkar etmeyelim.
Ama sırf göstermek için de böyle giyinmeyelim ya!O bel boşluğu beni de, elbiseyi de bitirdi!


Nickole Scherzinger


Offff! Bu ne hal ya! Bu elbiseyi bir daha kimse giymesin.Şuan emeğe saygı diyemeyeceğim,net!


Carmen Electra


Ohh biraz içim açıldı valla :))


1972 doğumlu ama hala genç kız gibi ! Hoş olmuş ben beğendim.. 


Veee geldik +1'e :)
Tataaaam :





Jessica Alba!
Valentino Resort tercihiyle yine benim deyişimle "peri" gibi olmuş..
Saçların bukadar basık olması başta beni düşündürse de..Oyumu Jessica'dan yana kullanıyorum!
Ayrıca müchevherler Harry Winston..

Naz*




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.