Pages

Gornji oglas

Wednesday, November 7, 2012

Garonne Nehri kıyısında yürüyüşe çıkar,sporumu yaparım :)

Düzenli olarak yaptığım bırakmadığım tek spor sanırım yürüyüş :)
Geçmişe bakacak olursaaaak:

~~Kendimi bildim bileli dans ediyorum :)
~~5 yaşında yüzmeye başladım,
(kışın fırsat bulamıyorum ama yazın inanılmaz zevk aldığım ender sporlardan)
~~7 yaşından itibaren 5 yıl İzmirspor Kulübünde ve okulda yıldızlar takımında basketbol oynadım.
A bide budönemde patene bağımlıydım! Aklınızda olsun pateni iyi kayan çocuk,
ilkkez buzpateni ve kayakla tanışınca gayet başarılı oluyor.Bakınız : ben :)
~~ Ortaokulda 3 yıl lisanslı olarak hentbol ile spora devam ettim
~~Lise döneminde çok sevdiğim yürüyüş hayatıma girdi ve ayrıca spor salonunda 
step-aerobik-plates ve tai bo'yu büyük keyifleyaptım.
(Kuşadası'nda liseyi okudum ve Murat sitesinde oturuyorduk.
Bilenler için; evden Adakule'ye enazından haftanın 3-4 günü yürüyordum.Spor salonu ise Rina'ydı :)
~~Üniversite döneminde derslerin yoğunluğu nedeniyle benimle kalan bi yürüyüş oldu..
Bide salsa ve bachata kursları..

Geldik Toulouse'a
Garonne kıyısında piknik de harika oluyor ,öyle boşboş oturup etrafı izlemek ya da kitap okumak da..
Ama hava yağmurlu ya da güneşli
yürüyüş yapmak bi başka..

Farklı günlerden:











Hadi bakalım hava hala bozmadıysa oralarda imkan bulunca doğğru yürüyüşe..

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.