Pages

Gornji oglas

Wednesday, December 5, 2012

Cici Kız Kombinim :D

Bir süredir yazamadım size..İstanbul'a gidecektim geçtiğimiz günlerde,ancak bir kaç işim daha çıkınca ertelemek zorunda kaldım.
Bu akşam yolcuyum inşallah :)
Dışarda fotoğraf çekilmeye fırsat bulamadım,çok ihmal ettim ama İzmir'den son bir 
ne giydim postu hazırlamadan gitmiyorum :)

Küçük bir davete,doğum gününe .. vs giderken ,
gecenin baş kahramanı olmak istemiyorsam daha sade giyinmeye çalışıyorum..Hatta bazen ışıltılı bir elbise giyiyorsam,topuklu ile kombinlersem
çok göz alıcı olur diyerek düz bir şeyler bakıyorum. Babet giymeyi sevmiyorum biliyorsunuz ama
bazen kurtarıcı oluyorlar..

İşte o gecelerden biri :

Çanta: Zara / Babet: Kemal Tanca /
Elbise : Kuşadası'ndan yanılmıyorsam Naz adlı mağazadan.
Takılar: Accessories - H&M ve Yargıcı


Altın rengi bu sezona nasıl damgasını vurdu, bunu anlatmıştım. Okumayanlar tıklayabilirler.
Simli-pullu her şey giyilebilir durumda,ilgili post için buradan buyrunnn..


Kırmızı çok seviyorum.. Dore ile uyumuna ise bayılıyorum!





Şıkır şıkır olalım bu güzel Aralık ayında! 
Her yeri yılbaşı süsleri,yeniyıl heyecanı sardı ..
Biz de uyum sağlayalım atmosfere ;)

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.