Pages

Gornji oglas

Thursday, December 6, 2012

Royalty Kombinim :)

İstanbul'u çok seviyorum bunu biliyorsunuz artık :) 
Ed@'yı aşırı derecede özlediğim için buraya sık sık geliyorum gerçi.
Ama bu kez Fransa ve İzmir araya girince 2 buçuk ay oldu görüşmeyeli!

Hava güneşli ama soğuk..Bavulu neredeyse boş götürmek için kendimi zincirledim diyebilirim :DD
Fransa'daki eşyaları ocak sonunda buraya taşırken fıtık olmamak için hiçbir şey götürmeden oradakilerle idare etmek istedim..O yüzdeeeenn Ed@'nın gardolaba daldım o işteyken..Hişştt aramızda ;))


Ben klasik kombinleri delmek için (mesela bu kombine siyah bot giymek yerine taba rengi seçiyorum)
farklı renk detayları kullanmayı seviyorum..
Ayrıca bu sezon sweatshirt-topuklu birleşimi acayip in..



Bu bootielere bayıldım! Ed@ ile ayak numaralarımız uymuyor ama bunu küçük almış galiba hahahaa :DD
Hatta ona olmuyor bence :p


Kitaplığı karıştırıp kendime şu bir iki gün için bir tane seçiyorum..


Ben kilo aldım resmen yaaa! O yanaklar ne olmuş!!!!


Saçları bir iki ay korumaya aldım malum,yıka çık şeklinde kullanıyorum haftanın 4-5 günü..


Bu akşamlık bu kadarrrr...
İstanbul'dan sevgiler!

Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.