Pages

Gornji oglas

Friday, December 7, 2012

Siren Ertan Istanbul For ZELA

Siren Ertan çalışmalarına takı tasarımcılığını da ekledi. O kadar çalışkan ki ben kendisine artık atom karınca diyorum. Kendi markası, tatil koleksiyonu, parfümü, atölyesi, müşterileri, oteli, sosyal hayatı, evi, ailesi eşi dostuna vakit ayırabiliyor bir de üstüne yılmıyor takı tasarlıyor. Ben yazarken yoruldum yahu :) Hiç bana göre değil ama bu yoğunluğun altından kalkabilen her kadına sevgi ve saygılarımı sunarım.

 
Önce Zela için tasarladığı koleksiyona şöööyle genel bir bakalım. Sonra Michael Kors elbisesiyle Lady in Red havasında ki Siren Ertan Çarmıklı 'ya. Her rengin yakıştığı şanslılardan. Renk üstünde müthiş duruyor. Ama benim en sevdiğim ayrıntı elbisenin boyunu kısaltmaması. Bir kadın için en tehlikeli boy ama buna rağmen başarıyla taşımış. Saçları, makyajı ve kendi tasarımı küpeleriyle davetin her anlamda kraliçesi :)
 
 
 
 
Bazı davetliler aynı gün gerçekleşen B&C Atelier davetinde de var o yüzden bu isimlere bir kez daha yer vermiyorum.


Burcu Hanif ve Etel Baler 'in kombinlerinde pantolonlar gözümü ısırıyor. Burcu Hanif 'in ki fazla bol Etel Baler 'in ki ise fazla dar. Ama bel üstüne çıktığımızda ikisi de çok hoş görünüyor.

 
 
Burcu Karabacak davet için Stella McCartney 'in en iddialı modellerinden  birini seçmiş. Ama kıyafetin tüm sportif ruhunu öldürmüş. Fazla yapılı saç, makyaj ve Chanel portföy herşey ayrı telden. Ayakkabıyı sevdim sevmesine ama bunun yerine bir bootie ya da defiledeki gibi keskin hatlı bir model olsaydı çok daha iyi olurdu derim. Bu elbise tek kere giymekle harcanmamalı. Daha güzel bir eşleştirmeyle bir kez daha görmek isterim.
 
 
Sanem Tezman onda görmeyi arzuladığım ve sevdiğim dinamik bir kombin yaratmış.
 
 
Meral Yazıcı 'nın yaşına ve fiziğine uygun giyinmesini seviyorum. Yine çok hoş.
 
 
Merih Turan bu sefer yönünü şaşırmış. Bu Alaia elbiseyi hem Sema Basa hem de Feryal Gülman da gördük. Siyah kürk, siyah çorap, siyah çantayla elbisenin rengini fazlasıyla boğmuş.
 
 
Sema Basa da davette. Yeşil bluz, yeşil Kwanpen çanta ve mavi botlarıyla şairane bir kombinleme becerisi. Tüm bunlara rağmen kürk ve deri ceketini çok beğendim.
 
 
Serra Tokar da hayalkırıklığı. Bu tarz davetlere jean pantolon en azından bu renkte olmamalı derim.
 
 
İrem Kefeli çok kibar giyinmiş. Gri kalem eteği, ceketi, bluzu, deri eldiveni, doğal saçı, makyajı ve aksesuarlarıyla benim sevdiğim sakinlikte bir kombin yaratmış.
 
 
Figen Kıral 'ın da total look 'u çok hoşuma gitti. Kadife pantolonu,
hardal sarısı hırkası, buna uygun renklerde fuları ile kıvamında bir şıklık yaratmış.
 
 
Ferhunde Verdi 'ye maşallah diyorum. Tamam estetikler gırla ama hala yaşına göre bakımına ve giyimine özen göstermesi işte bunlar benim müthiş hoşuma giden şeyler.
 
 
Elif Gönlüm 'e de koca bir aferin. Karnı burnunda ama sosyal hayattan hiç geri kalmıyor. Durumuna uygun elbisesini de giyiyor, yüksek topuklusunu da..

 
 
Artık Celine 'in Trapeze modeli popüler. Hilal Kosif 'in kombiniyle de nasıl ön plana çıkmış bayıldımm !
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.